Citroen Berlingo Attract 6T5 1946

ID (114935)

Dopravní prostředky a příslušenství

11 857,00 Kč

Převzetí (převod vlastnického práva)
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě
Olomouc
Jiné formy PP (ukončeno)

Vladislav Dvorský

605 289 543

vladislav.dvorsky@zuova.cz

Wolkerova 74/6, 779 00 Olomouc

2. kolo nabídkového řízení na prodej movitého majetku V souvislosti s Rozhodnutím o nepotřebnosti 3/2024 ze dne 9. 2. 2024 číslo jednací ZU/03788/2024 níže uvedeného státního majetku podle § 14 odst. 7 zákona č. 219/2000 Sb. o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, provedením nabídkového řízení jiným státním institucím na ÚZSVM dle § 15 odst. 2 zákona 219/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů a vnitrorezortní nabídkou dle vyhlášky č. 82/2016, kterou se mění vyhláška č. 62/2001 Sb., o hospodaření organizačních složek státu a státních organizací s majetkem státu, ve znění vyhlášky č. 569/2006 Sb., od 1. dubna 2016 a Pokynem MZ pro OSS a SO ze dne 1. 7. 2016 č. j. 43483/2016/OMS, má Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě záměr prodat tento majetek podle § 21 a násl. vyhlášky MF ČR č. 62/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Pro přecenění na reálnou hodnotu dle § 64 vyhlášky č. 410/2009 Sb. se u tohoto majetku stanoví cena dle Znaleckého posudku č. 3658/24 ze dne 19. 4. 2024 zpracovaný Ing. Miroslavem Mertou a náklady s ním spojené na částku 11 700,- + 3 121,- Kč. Pro nezájem fyzických a právnických osob v prvním kole nabídkového řízení je původní minimální kupní cena 14 821,- Kč snížena o 20 % (tj. 2 964,- Kč). OV_DHM_100048 Citroen Berlingo Attract 6T5 1946 minimální kupní cena 11 857,00 Kč Rok výroby 2004, pořizovací cena 462 381,00 Kč. VIN: VF7GJRHYK93188450. Obsah motoru 1997 cm3, pneu 185/65 R15. Stav tachometru 249 356 km, palivo NM. TK do 17. 10. 2024. Stav vozu – koroze podvozku a rámu, značná vůle v zavěšení kol přední, zadní nápravy a řízení, koroze ramen, čepů a tlumiče, nutná výměna předních brzd, kotoučů a desek, seřízení převodovky, únik provozních kapalin, spojka s hraniční životností, koroze prahů a lemů po obou stranách a podvozku, bodová koroze celé karosérie, drobné lokální poškození interiéru. Vozidlo bylo pravidelně servisováno. Po celou dobu provozu bylo využíváno různými řidiči ZÚ během všech ročních období, což rovněž přispělo k jeho většímu opotřebení, včetně vysokého nájezdu km. Za tímto účelem vyhlašuje Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě výběrové řízení na nejvhodnější nabídku ke koupi, která bude zveřejněna na webových stránkách organizace. Soutěžní lhůta začíná 17. 5. 2024 a končí 27. 5. 2024. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení prodeje bez udání důvodů. Účastníci výběrového řízení mohou být fyzické osoby starší 18-ti let i právnické osoby. Nabídky lze podat pouze osobně na podatelnu Zdravotního ústavu se sídlem v Ostravě nebo poštou v zalepené obálce označené heslem „Prodej automobilu“ a nápisem „Neotevírat“. Rozhodující je datum podání - razítko pošty. Povinný obsah nabídky učiněné účastníkem výběrového řízení je nabízená výše kupní ceny uvedená číselně i slovně v Kč, telefonní nebo e-mailový kontakt, u fyzické osoby - jméno a příjmení, rodné číslo, adresa trvalého bydliště, podpis, u podnikatele - název, adresa sídla a IČ, podpis, u právnické osoby - obchodní název, adresa sídla a IČ, statutárního zástupce, podpis. Nebude-li nabídka obsahovat všechny požadované součásti, má vyhlašovatel právo tuto nabídku z hodnocení vyřadit. Ing. Eduard Ježo, ředitel ZÚ se sídlem v Ostravě

Přiložené dokumenty k nabídce